Måndag 6.01-14

Hej, längesen jag skrivit något här men jag har haft bloggpaus och jag kommer inte skriva  så mycket efter detta inlägg heller,
visst kan det komma en del inlägg nu som då men jag lovar inte att det kommer flera inlägg per dag, inte varje dag, inte varje vecka och inte varje månad. Det dyker upp något när jag känner för det.
 
Vad händer i Iitus liv då? Jag har tagit examen och är nu färdig studerad frisör ( färdig blir man aldrig, finns hela tiden något nytt att lära), Jag har två arbeten som jag trivs med, Jag tränar lika flitigt men skall ändra lite och återta vissa saker som jag saknar bara jag kommer in i lite bättre rutiner efter all ledighet.
 
Jag har inte ätit godis sen den 1 oktober. Inte heller Choklad förutom på Julafton 11st choklad bitar, 5st på juldan och en choklad platta på nyårsafton men inget efter det! :D
 
Julen gick mesta dels i jobbets tecken men jag fick umgås med hela närmaste familjen och läsa högt ur sago böcker :D
Jag fick fina och bra Julklappar så tydligen hade jag varit snäll i år.
Jag umgicks även med vänner under julen, firade att jag fått min examen  med två fina vänner, Kiitos ! ♥
 
På juldagen träffade jag en massa vänner och bekanta samtidigt som jag hade jobb på dagen.
 
Nyåret blev till att jobba några timmar först och sen iväg med några vänner och skulle jag ha vetat att jag var ledig följande dag så skulle jag ha åkt till Kokkola men det får bli nästa år.
 
Nu väntar jag på att min mat skall komma med kvällens gäster. :D
 
Ha det bra!
 
 
                                         
 
 
 
            
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0