En mysig helg

Efter att jag i lördags hade jobbat klart åkte jag till Purmo för att vila upp mig och äta gott. Jag plockade bär och myste med Prinsen och Prinsessan.
 
 
Havtornskräm och blåbärssoppa
 
 
Hej på dig Prins :)
 
Vet inte vad jag skall säga om denna bild!
Njuter av utsikten från köksfönstret mitt på dagen, med en kaffekopp
 
 
För trött för att hållas vaken på bild men en Prinsessa blir alltid bra på bild!
 
Känns bra att veta att jag skall hem på fredagkväll igen!  Nu till helgen har jag min första lediga helg sen semestern, och före det minns jag inte när jag skulle ha varit ledig en helg eller åtminstone ha haft en ledig dag, på en helg :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0