Fredag 04.10-2013

Det är mycket på gång nu men det är ju rätt så vanligt när det kommer till mig. Mitt liv innehåller för tillfället skola, praktik, skolarbeten, inlämningsarbeten, yrkesprov, lärdomsprov, jobb och träning (träningen lider lite men jag tränar nog varje vecka något!) Nu skall det bli bättre igen!
 
Jag hinner knappt träffa några vänner även om jag tog en dag paus från allt och träffade några vänner och det behövde jag, tack till er!
Har bestämt mig att ta tag i en massa skolarbeten denna helg efter jobbet på lördag och söndag för jag vill få undan så mycket jag bara kan!
 
Ikväll är det jag som bara tar det lugnt och vilar mig och nu är det te och en bra bok eller film, har inte bestämt mig ännu.
 
Lovar att bloggandet blir bättre när jag har mera tid igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0