Saknaden är stor

Igår kväll var ingen rolig kväll utan snarare en rätt så jobbig kväll och jag hade ingen lust att göra något men jag bet ihop och tog tag med slutarbetet i skolan. (blev ingen träning).
Igår kväll tog min fina Prinsessan sina sista andetag efter att ha varit sjuk rätt så länge.  lungorna har det varit fel på precis som hon skulle ha haft astma.

Hon fick lunginflammation förra veckan och hög feber och fick medicin. Hon har varit inomhus hela tiden och jag hann se henne sista gången förra veckans onsdag, helt ovetandes om att detta är sista gången jag ser henne.
Igår var hon så pass sjuk att mamma och pappa fick åka in till veterinären med henne, jag fick veta att hon somnat in när mina föräldrar körde hem från veterinären.
Tårarna rann igår och jag tror inte jag har varit så ledsen för att ett husdjur har gått bort så som jag var igår.
Du var ju min och jag önskar jag skulle ha fått ha dig hemma hos mig men jag vet att du hade det bättre ute på landet med mina föräldrar och med Prins. 
 
Nu behöver du inte plågas mera och du kommer aldrig kunna ersättas av någon annan katt eftersom du var så speciell och så menad att bli min katt. ♥
Du blev bara ca.3 ½ år för lite för en katt som du.
 
 
 
 
 
 
 
Mest är du saknad av Prins som funnits med dig från födseln.
 
 
                    ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0