Torsdagens och fredagens träning

Igår blev det att fara å simma med mamma till simhallen och jag simmade 750 meter!!! Not bad för att vara jag för jag är så långsam när det kommer till att simma! :/
 
På kvällen blev det Core pass och jag lovar er det brände ordentligt i mina magmuskler!!!! Aj, träningsvärk idag :D Sen efter det blev det Bodypump pass och det gick riktigt bra måste jag säga, nöjd med den dagens prestationer!!!
Ovanligt pigg var jag på kvällen sen! Kunde inte sova heller!? :P
 
Idag blev det gymträning och jag var helt slut efteråt! Men det går framåt! :D Sen har jag sprungit runt på lite ärenden i stan men har egentligen inte kunnat fixa nånting alls pga. en liten  irriterande sak så det får vara till måndag istället :(
 
Men fick en snäll kommentar på stan idag, nämligen en person tyckte jag var snyggt klädd och att hon hade sett något liknande i en tidning!!!???
ÖÖöö tack men ja svarta jeans och min fake läder jacka från tyskland och leopard halsduk är ju något jag typ har jämt på mig när jag går ut känns det som.
För att inte tala om att jag hade på mig mina rosa springskor (bekvämmare att ha på sig när man skall springa runt halva stan än om väljer högklackat!) Tyckte själv det var en ganska knasig syn! Knappast något man ser i en tidning, eller????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0