Söndag 120513

Hej på er!
 
Här har det inte blivit mycket uppdatering på en tid!
 
För tillfället har jag allt för mycket som skall hinnas göras innom nästa vecka!
Bloggen är inte det som kommer först nu och tränandet är något som ni alla vet jag vill satsa massor på nu! Idag och igår så uteblir träningen och kanske även imorgon eftersom jag har flunsa på gång! :( Usch inte roligt om jag skulle bli sjuk, har inte tid med det nu!
 
Har mycket i skolan just nu också men lovar att när sommarlovet börjar så blir denna blogg lite mera intressantare! ;)
 
Annars så har jag klarat två veckor och tre dagar av min utmaning så nu är det bara tio veckor kvar :D Det här går bättre än vad jag förväntat mig :)
 
Jag längtar till sommarlov men ja får se nu hur mycket ledigt jag kommer ha!? Men nu är det söndag och även om jag hostar och pratar som en kråka så skall jag och jobba!
 
Sen blir det väl att mathandla efter det!
 
Ha en bra morsdag alla  mammor och trevlig söndag till resten!
 
 
                                            
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0