Lördag 040513

Hej på er!
 
Var en ganska så pogram fylld dag igår, var och tittade på telefoner igår men kom hem med en våg istället???? Det var ju jag som inte skulle köpa någon våg, suck! Nåja är lite tvungen att ha en nu men bryr mig inte direkt i vikten när det kommer till resultat med träningen men få börja vänja mig vid det!
 
Igår kväll var jag och jobbade så kom hem rätt sent.
 
 
Då var det lördag igen och jag är inte direkt på ett toppen humör men inte är jag på dåligt humör heller!  Idag händer det inte så specielt mycket, skall försöka vara lite mera aktivare här på bloggen efter jobbet och så skall jag ut å sprina också (om vädret tillåter)! :D 
 
Blir även att städa lite här också eftersom jag får främmande imorgon. Jobbar inte morgon imorgon vilket är väldigt ovant för mig på söndagar, är ju alltid i jobb på morgonen när det är söndag!
 
Nåjaa nu skall jag fixa lite å så blir det jobbet, Ha en bra lördag!
 
                                          
 
 
                                          
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0