Kesäloma!!! <3

Som rubriken säger har jag sommarlov!!!! ♥ Sista skoldagen och lektionen i marknadsföring, alla uppgifter är inlämnade!
 Mycket skall jag göra denna sommar och jag har en känsla av att den här sommaren sorligt nog kommer flyga förbi i sådan fart att snart så är hösten här :(
 
Men det tar vi då när det kommer, nu skall jag njuta och bli lika brun som sommaren 2010 när jag var till Cypern, hah hah. Drömma kan jag ju alltid och försöka!
 
Så vad är planerna denna sommar? Eller ja detta vill jag göra i sommar!
 
Praktik, måste börja jobba in treans praktik redan i sommar så jag blir klar till Jul!!!!
 
Jobba, måste ju få in lite inkomster också! ;)
 
Semester i 29 dagar!!!! Det kallar jag lyx för en studerande som samtidigt jobbar!
Semester från praktiken ungefär samtidigt som jag har semester från jobbet!
 
Åka till Parikkala och Lappeenranta med M, vill hälsa på alla vänner där och min (utbytes-) familj nummer 2 ♥
Åka med M till Tammerfors en dag :)
Skall försöka mig på en resa till Helsingfors och då skall jag träffa dig Simone! ♥
 
Midsommar helgen jobb och kanske Kalajoki med kaverina.
 
Fira min födelsedag med fina vänner :)
 
mm. Får se vad sommaren har att bjuda på helt enkelt! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Simone

Jaa he hoppas jag att du gör, saknar dej <3

Svar: Saknar dig med! <3
Iitu

2013-05-30 @ 15:10:20
URL: http://schmojjne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0