Inte som planerat

Heh heh, denna dag blev ju rätt så konstig! Kan ju börja med att idag fick bli vilodag från träningen den här veckan :P Ja det blev så att efter skolan åkte jag hem till mitt drack kaffe med 2/3 av familjen sen blev det Purmo och där åt jag mat med hela min familj å så mitt i allt var jag på väg  till Vaasa!!!???
 
Det var ju inte riktit därför vi åkte till Vaasa men det enda vettiga jag gjorde där var att köpa, proteinpulver, vitaminer och protein bars mm. Nöjd tjej! :D fanns inte allt jag ville ha men jag hinner köpa det imorgon :)
 
Nu borde jag göra en läxa så jag har klart den till imorgon men tror jag gör den imorgon innan skolan! Skall printa ut något också å så blir det gymmet efter skolan istället. Härligt att vi börjar först 11.00. imorgon!
 
Läser lite bloggar nu å så lite tv och sen å sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0