2 maj

Har sovit riktigt bra inatt och härligt att få sova länge också. Nackdelen är väl att när man vaknar av att någon ringer och väcker en och när man avslutat samtalet har mat ett x antal missade samtal och meddelande!? :/
 
Nåja är ju vaken nu och har ätit morgon gröt och så borde jag börja packa en väska för jag lovade tydligen att jag skall å simma med mamma idag och sen ikväll blir det Core och Bodypump, aktiv dag med andra ord.
 
Sen så är jag jätte sugen på en Cappuccino, måste se om jag får någon med mig eller om jag måste gå själv på Café :P Kan även hända att jag inte hinner idag men då får det vara till imorgon :P
 
Ha en bra torsdag! ♥
 
                                
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0