Lördag kväll

Skönt att  bara vara hemma ikväll och dricka te, se på tv och läsa bloggar och lyssna på musik. Har även hunnit se en film men den var inte bra, längesen jag har sett en bra film nu! :/
Skönt att bara vara och inte göra något vettigt eller behöva känna stress över att jag har tusen saker som jag borde hinna med för det är morgondagens bekymmer!
Skönt att inte behöva fixa sig eller ha beslutsamhetssvårigheter när det kommer till vad man skall ha på sig för en utekväll. Myskläder ♥
Skönt att vara ensam också och skönt att telefonen har varit tyst hela dagen!? Den brukar ju ringa jämt men en gång bara idag, otroligt :P
 
En bra lördag kväll säger jag bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0