Söndag 020613

Skall jobba mitt  tredje av fyra aebetsskift på rad idag, och sen skall jag träffa en kaveri och jag skall försöka övertala henne om att gå ut å gå en powerwalk innan film och glass :P
Ja jag skall äta glass, kom fram till det är sommar så lite får jag väl njuta när det kommer till godsaker, så mycket som jag tränar och är farten!
 
Igårkväll var jag ut med Malin och några till, blev bara att gå runt på stan och träffa folk och gratulera alla nyblivna studenter och minnas när man själv blev student för tre år sen, hjälp vad tiden går!!!???
 
Mycket har ändrats sen den dagen! Tror nog det var en av dom bästa stunderna i mitt liv om jag skall vara ärlig! Det värsta var ju ändå att inte veta vad jag skulle göra efteråt men nu verkar det som jag har lite mera planer, drömmar och mål!
 
Grattis  D och C till eran examen! Kommer på kaffe nån gång när jag befinner mig hemma och inte jobbar :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0