midsommar 2013

Härliga söndag och jag är ledig! :D Kan inte beskriva hur glad jag är just nu för denna helg var över förväntningarna super bra! :D :D
I fredags blev det att fira midsommar i Kalajoki med fina Pauliina och Johanna! :D Var en så rolig kväll och fick höra en massa bra artister sjunga på festival området som Cheek, PMMP mm. Mycket känt folk var i farten också! :D
 
 
 
 
Jag jobbade på lördag från kl.13.00-19.00. och kvällen slutade hemma hos mig med spel och annat skoj tillsammans  med Simone, S och L.  Sen somnade jag och sov 10 timmar. Fick även en härlig nyhet som har med min familj att göra  :P
 
Nu skall det bli lite film och sen ut på kvällslenkki i det fina vädret.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0