Ledig dag <3

Oj vad det passade bra med en ledig dag idag och specielt sovmorgon! Sov till 9.00 och så blev det gymmet efter att ha ätit upp min gröt ♥
Jag har även städat lite idag och ordnat upp lite kläder och saker och så for jag till loppis och ordnade ett loppis bord där.
Bra att få utrensat saker och samtidigt få pengar för det!
 
Skall ut å gå om ca. en timme med en kaveri och sen på kvällen blir det högst antagligen en film och sova tidigt för jag skall upp tidigt imorgon och träna innan jag skall iväg på praktik.
 
Är annars jätte snål på macadamianötter men finns ju inte att få någonstans i den här stan, eller jo dom finns men dom är så onödgt dyra  med tanke på hur lite det finns i påsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0