Onsdag 24.07-2013

Tillät mig själv att jag skulle få sova hur länge jag ville idag vilket jag inte tycker om att göra för då sover jag allt för länge och halva dagen har gått och jag har inte fått gjort något!
Hade klockan att ringa på 12.00. i alla fall så att jag inte skulle sova bort hela dagen och ja resulterade i att jag sov 11 timmar inatt!
Vaknade alltså av att klockan ringde, antar att jag skulle ha sovit 15timmar om jag inte hade haft väckkarklockan, hur lyckas man? :P
 
Idag skall jag städa undan lite här i lägenheten, slänga ut lite saker, torka damm mm. Sen skall jag på en mini lenkki i det fina vädret. fixa mat och iväg till gymmet för att träna Piloxing och Cardio Core.
 
Senare på kvällen skall jag träffa en Kaveri och gå runt på stan lite och se vad som händer. Skulle även behöva ta itu med att fixa klart doppresenten, har ju allt material jag behöver så.
 
Ha en bra onsdag!
 
                                                 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0