Never forget your phone home!

Oj va härligt att vakna upp tidigt och veta att jag får göra vad jag vill när jag vill denna dag!
Har en sak inplanerat och det är att klippa två kaverina och kanske färga men vi får se hur det blir med det.
Jag skall även fixa lite med inredningen här i lägenheten, som köpa nya gardiner mm.
 
Skall även komma ihåg att ha telefonen nära mig idag hann inte äns se vem alla som hade ringt och textat mig igår innan det var försent på kvällen!
Jag menar 5 missade samtal och 2 meddelande och alla från olika personer!?
Brukar ju aldrig hända om telefonen är med en hela tiden men glömmer man den hemma så går det som det gick igår! 
 
Nu en kaffe och börja dagen med ett leende! :D
 
                                                     
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0