"Make everyday a good one"

Det känns bra att få vara ledig just nu! Jag behöver detta  och imorgon skall det storstädas hemma hos mig, klädskåpet skall jag igen gå igenom. Köksskåpen skall städas ur och alla lådor skall ordnas. Jag skall även hinna ett varv till Jysk, Blossom och andra ställen. 
Jag behöver nya handdukar eftersom jag inte hittade det jag ville ha vid Ikea :( Sen måste jag iväg och köpa lite tränings kläder mm.
 
Mest nöjd med det jag köpte i Tampere var dessa två lampor som tyvärr inte är till mig själv utan till en speciel person! ♥
 
 
 
 
 
 
Dom är så söta så jag skulle kunna behålla dom själva men nej dom ryms inte hit! :P
 
Snart blir det att åka till Fitness och prova på Bodyattack! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0