Kohta 3vuotta!!!!???

Alltså det är nog tur att jag bara super storstädar en gång i året! Jag går igenom varje låda, skåp och vrå i hela lägenheten!
Jag vet inte hur många plastpåsar jag har fört ner i förrådet med saker som jag anser inte behövs i lägenheten just nu!
Jag försöker att få mera rum hit i lägenheten, för ju mindre saker desto större ser ett rum ut! Just nu känns min lägenhet lite för liten men jag har inte planer på att skaffa något större ännu, det känns onödigt!
Men det är otroligt hur mycket saker det kan samlas i en etta och jag var faktiskt tvungen att räkna hur många år jag har bott i Jeppis nu och i denna lägenhet och ja tre år! Eller ja 1.8 då blir det tre år!
 
Det har bara tagit mig två dagar ännu att städa och jag har ju hunnit göra annat emellan också som gå på stan å handla, klippa en Kaveri mm.
 
Snart blir det Bodycombat och Bodypump, wohooo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0