Kesä on kohta ohi

Oj vad härligt att börja stiga upp tidigt på mornarna igen! :D Blev att föra in telefonen på sevice och sen städa lägenheten eller ja plocka undan saker och torka damm, resten tar jag imorgon bitti för om jag känner en person rätt så blir jag väckt kl.05.00. imorgon med orden Grattis på födelsedagen i telefonen! ♥
Då kan jag garanterat inte somna om! :P
 
Jag skall snart in till stan på lite ärenden och sen kommer världens bästa Maria på besök! :D
Ikväll blir det Piloxin och Cardio Core och sen blir det väl att fara till Netti och träffa fina Simone, saknar den tjejen otroligt mycket! :D
 
Sådär annars så möttes jag av en lite tråkig syn men ändå ganska mysig när jag öppnade persiennerna! Träden håller på att ändra färg från grönt till gul!?
Tycker det är lite tidigt för det men samtidigt så börjar ju augusti månad imorgon och jag fyller 22!? Sommaren är snart över men inte skall vi deppa för det inte! :D
 
Jag tycker om hösten, tänk bara på alla varma stickade tröjor man får mysa i, ligga i soffan med en filt och läsa en bra bok ( jag som inte minns när jag skulle ha läst en bok senast!) och en stor kopp tee och alla ljus man får tända. Mest med hösten gillar jag alla färger som kommer på träden när löven ändrar färg.
 
Men ännu hinner vi njuta av dom sista sommardagarna om vädret bara tillåter!
 
Ha en bra onsdag!      
 
                                              
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0