Januari 010113

Ja hemkommen från en tre timmars jobbkväll idag då, skönt :D Känns lite konstigt att jobba kväll när jag annars brukar ha mornarna :P
 
Nåja gårkvällen var riktigt skoj, vi började hemma hos mig och spelade lite spel och sen for vi snabbt till Melody för att komma tillbaka till mitt och stöpa nyårslyckor :P
 
Kan ju berätta att jag fick en orm (såg ut som en kobra, hyyyi) och en döskalle och va nu det skall betyda har jag ingen aning om minen jag hade när jag såg det blev fångad på bild, tyvärr :P Men tror inte jag visar det här :P
 
Sen blev det torget kl.12.00 och sen Melody igen och sen efter en kvälls dansande blev det att åka hem å sova. Mycket kännt folk ute så det var ett stort plus :)
 
 
En av dom sista bilderna på mig år 2012
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0