På bra humör

I vanliga fall tycker jag inte om måndagar för då är det hela 4dagar tills fredag och man blir påmind om en massa måsten som skall göras under veckan när det kommer till allt som har med skolan, jobbet osv. Men idag har jag minsann haft en super duper bra måndag och andledningen är väl för att jag eller snarare hela min klass fick ett sånt roligt besked idag! :D Vi har all gått å trott att vi skall gå tre år i skolan men nu så visade sig att vi bara behöver gå två och ett halvt år vilket betyder att jag bara har ett år kvar ungefär :D Så nästa jul är jag färdig studerad frissa om allt går enligt planerna och hitills ser det ljust ut :D Wohoooo jag är så glad så inget kan förstöra min kväll mera :P Nu gäller det bara för mig att börja planera, spara pengar, satsa fullt ut på tränandet, göra bra ifrån mig i skolan, jobba så mycket jag kan och försöka få klart all praktik som vi skall ha in under 2 1/2 år. börja söka lite skolor, jobb mm. i en annan stad. ;D Hej då socialt liv eller något liknande :P Nä men lite måste man ju få leva i Nuet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0