Måndag 180213

Godmorgon på er :D Jag har sovit lite förmånga timmar inatt :P
Nåja jag behövde det nog för att orka denna intensiva vecka :P Skola från må-ons och på torsdag blir det praktik och på fredag jobbet en timme och helgen jobb och födelsedagsfirande :D Sen är det ju en massa träning också :D Viktigaste av allt, nä inte riktigt men nästan :P
 
Sen skall jag springa omkring på en massa ärenden också denna vecka som har med framtiden att göra ;) Spännande tider just nu :D
 
Sen har jag funderat på att belöna mig själv till julen efter att skolan slutar men det tänker jag berätta mera om sen när det blir aktuelt :D
 
Ha en bra måndag kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0