Fredagens irritation

I vanliga fall gläds jag över att det är fredag och bara njuter av dagen på bästa vis. Men idag har det nog kommit så massa svordomar och mitt humör är inte på det bästa!!!!!!!
 
Varför??? Jo jag skriver skolarbeten och detta problem började redan igår med att datorn skall få för sig att det finns för lite utrymme hela tiden :S
Jag raderar rensar emellanåt och skriver några rader och så igen klagar dator att det inte finns nå utrymmen och så försvinner ett helt "kapitel" bara sådär och det är bara att skriva om, grrrrrrrrr  :(  Har hållit på sen halv 7 till nu och har en massa kvar ännu men nu tar jag min första riktiga paus om man inte räknar med då jag åt frukost nångång vid 9 tiden :P
 
Skall gå och simma tror jag. känner att jag behöver göra något annat istället för morgongym eller lenkki :P Ja ni vet ju vart mina två lediga dagar har gått till denna vecka, suck :( Ursäkta att jag önskar att det vore jul igen :P Känslan av att äntligen vara färdig har aldrig varit så saknad som nu! :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0