Detta har hänt

Här har det inte blivit många rader på ett tag, tyvärr. Tänkte att jag skulle berätta lite vad som händer och har hänt på senaste tiden samtidigt som jag dricker mitt morgon kaffe.
 
 Först kan jag ju berätta att jag har fått pricka av en sak på en jag vill göra lista och nu förväntar nig er säkert något jätte häftigt men.....
 
1. ... Jag har varit i Stockholm för första gången i mitt liv och jag var hela två dagar där. Det var ju ett studiebesök och en så inspirerande resa.
 
2. Jag har varit på fransförlängningskurs så jag har fått diplom för det och jag får börja göra det om jag vill.
 
3. Jag har alla julklappar färdigt inhandlade så jag behöver inte stressa med det nu i december.
 
4. Jag har bara ett skolarbete att presentera idag och så är jag klar, känns verkligen bra :D
 
5. Vi har dimission nästa veckas fredag och då blir jag ny utexaminerad frisör!!!?? Vart tog dom här 2 ½ åren      vägen? (
 
6. Jag har jobb redan, behöver inte stressa med det i alla fall.
 
7. Jag kommer inte flytta till en annan stad ännu på ett tag men drömmen finns kvar.
 
8. Det går super bra med träningen och nu snart har jag mera tid för den :D
 
9. Hela lägenheten är julpyntad men jag har inte fått någon julstämning, försökte lyssna på julmusik men bytte snabbt till annat. ( har ju inte haft någon julstämning på flera år, så inget nytt).
 
10. Jag har hittat klänning och skor till avslutningen :D
 
Självklart har det hänt mycket mera men det här är ju alltid något :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0