Mycket på gång

Jag kände mig så trött och slut efter praktiken idag och jag såg ut som en dränkt katt efter att ha cycklat i regnet, magen var sjuk igen och jag misstänker jag hade ett litet migrän anfall också så jag tog ledigt från tränandet idag,
+ att det åskade där ute och jag gillar inte åska och vill inte vara utomhus heller när det åskar så jag stannade hemma och bara slöade på soffan, skall jag vara ärlig så var det  det bästa jag gjort hitills denna vecka!
 
Nu skulle jag behöva sova men jag har inte packat reseväskan ännu och inte vet jag heller vad jag skall ha för klänning på lördag!?
Nåjaa vet två personer som kommer få roligt när dom hamnar att komma med mig på fredag för att hitta en klänning :P
Sen var ju det andra problemet, vad skall jag ha för skor med då förutom träningsskorna för jag hoppas jag slipper och träna i helgen också!
 
Ja som en Kaveri sa till mig ja ni kvinnor ni har inget annat än problem, "vilken färg skall man ha på naglarna, hur skall håret vara mm." True story! Men det är ju lite roligt det också annars skulle vi ju inte bry oss, eller?
 
Nä om jag nu skulle ta och börja packa nu för väskan lär ju inte packa av sig själv!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0