Ihana maanantai

Tror nog att det har gjort gott åt mig att få sova så mycket som jag har fått göra dom här två veckorna jag har varit helt ledig! :) Semestern från jobbet har jag ju ännu till 19 augusti men jobbar inte förens den 24 så det känns toppen :)
Praktiken börjar imorgon och jag hinner vara där  tisdag-torsdag och på fredag åker jag ner till Vanda och där lär jag nog inte få tråkigt!
Kommer hem någon gång sent på lördag kväll. Söndag ledig och den 12 börjar skolan igen om jag minns rätt.
 
Så denna måndag är min sista lediga måndag för en längre tid framåt nu och det känns bra att ha fått sova länge och hinna på gym och dagens träning gick riktigt bra!
 
Nu skall jag städa och fixa lite sen Kommer Maria hit och det lär ju bli en kaffe på stan! :)
Sen ikväll måste jag nog tvätta kläder och se över vad jag skall ta med till Vanda, lär knappast hinna med det senare i veckan!
 
Ha en bra måndag!
                                                       
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0