Back 2 school

 Snart blir det att förbereda sig för kvällens Bodyattack och jag skippar styrketräningen idag och kör det en annan dag istället!
Ifall vädret tillåter efter attacken så kan det hända att jag springer en mini kvälls lenkki för jag blir tvungen att träna att springa åtminstone 2-3 gånger i veckan just nu!
 
Idag var det första skoldagen och hur sorligt det än låter att det är sista första dagen på en ny termin i denna skol,a kan inte annat än tänka, oj va härligt!
 
Denna dag har gått i marknadsföringens tecken som är intressant men mycket arbete!
Denna höst fram till jul kommer vara ganska fattig på lediga dagar!
Tur att jag har en vecka semester från jobbet ännu men sen blir det knappast några lediga dagar på ett tag!
 
Höstlovet du är efterlängtad!'
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0