Tack för alla trogna år!

Alltså hur typiskt är inte detta?  Var ju och träna nyligen och jag var helt ivrig att få testa mina nya träningsskor men när jag öppnar träningsväskan vid gymmet förvandlas mitt glada ansikte till det där voi nä-ää uttrycket. 
Jag hade ju förståss glömt mina nya skor hemma och fick använda en sista gång mina gamla!
 
Men dom gamla skorna har tjänat mig troget i ja sådär nästan 4 år och lite små skador har dom väl fått men inte så det har hindrat mina prestationer, nej då!
Minsta skorna jag någonsin ägt i skonummer men så super bra åt mina fötter så ni tror det inte! Men nu får dom gå i pension, tror inte att jag slänger dom ännu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0