Söndag 280413

Håller som bäst på att planera hur jag vill inreda min balkong i sommar och även en del smått vill jag ändra om i min lägenhet, men det finns inte så mycket jag kan göra eftersom min lägenhet är så liten.
 
Har haft lite ledigt från träningen i fredags och idag för jag vill vila upp mig lite ;) Igår blev det bara en promenad för jag var lite för lat för att springa, hah hah.
 
Men ja inredning ja, saker som jag faktiskt borde köpa nytt är en ny taklampa och lite mer somrigare gardiner, vilket inte är så lätt när allt går i rött, svart och vitt i övriga inredningen. Nya glas vill jag också ha och lite saker som underlättar när jag bjuder mina gäster på te och kaffe. Sen vill jag ha en massa
  doftljus ♥
Balkongen däremot så skall bli riktigt fin denna sommar den är redan färdig städad men den skall bli en riktigt mysig plats som man bara längtar till. 
 
Här kommer lite bilder på nya saker jag har skaffat till lägenheten
 
 
 
Mina skor som jag hade som liten och då var jag jätte liten ♥
 
 
Jag älskar att leta efter olika citat och att rama in dom och inredning med olika texter passar mycket bra in i min inredning!
 
 
En liten kloss skylt (kom inte på något passade ord för det) Som ger ett bra budskap. Köpte den från Blossom
 
 
En tvål som är köpt från Blossom, älskar att dom har så mycket olika tvålar! Ett tips om ni vill att det skall dofta riktigt fräsht i eran garderob så är att köpa en bit tvål med en doft som ni tycker om och placera den i skåpet och era kläder doftar riktigt gott och även själva garderoben doftar gott!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0