Lördag 060413

God morgon på er och hoppas ni har fått sova gott, det har inte jag gjort ännu en gång, usch. Börjar bli trött på det här men det skall väl snart gå om får jag väl hoppas.
 
Ja idag är det lördag och jag har hela dagen planerad redan!
 
Jobb:11.00-17.00.
 
Hem byta om och gå en mini powerwalk. Behöver frisk luft!
 
Ta tag i skolarbetena och jag slutar inte innan det är klart!
 
Slöa framför tv:n och datorn. Jag orkar nog inte ut ikväll även om det är dansgalan här i stan och massor av känt folk skall ut till en massa olika ställen här i Jeppis.
Är nog för trött för det eller jag har en massa saker att göra och planera inför nästa vecka och några veckor framåt som har med skolan, praktiken, näyttökoe, träning och så inför nästa veckas lördag. Så all min energi  går till det nu.
 
Men om ni tänker gå ut så ha en bra kväll!
 
                                                     
 
                   
                                                         
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0