Kvällens planer och måndagens och tisdagens träning

Hellou hellou! Dålig uppdatering igen men det händer så mycket nu :D
 
Igår och idag har jag bara gymtränat när det kommer till träningen så inga pass och blir inget pass imorgon heller förutom en lenkki efter jobbet möjligtvist ;)
 
Ikväll skall jag umgås med en kaveri och vi skall antagligen ha filmkväll och visst vore det roligt att gå ut å gå lite också men vi får se :) Är jätte sugen på cashew nötter också så blir väl att köpa en påse :P
 
Annat idag då??? Har städat hela lägenheten efter skolan, puuuh så nu är här rent. Får se hur länge det hålls rent här. Skall verkligen försöka hålla det till den 6-7 åtminstone, vet ju aldrig kan ju få gäster då ;)
 
 
Imorgon blir det jobb hela dagen och det ser jag faktiskt fram emot! :D Skall försöka mig på lite tidsinställda inlägg annars blir det rätt lugnt här!
 
Men ha en bra Vappen, Vappu, Valborg eller vad ni nu kallar det!
 
                      
                                                        
                                          
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0