Fredagens, söndagens, måndagens och tisdagens träning

Fredag: Blev gym träning och Biceps, triceps och mage fick jobba.
 
Lördag: vilodag!
 
Söndag: Lite hemma träning konditionen i fokus och en liten promenad. Jag brukar aldrig hitta på ursäkter för att slippa tränandet men ni skulle ha sett mig efter att ha sprungit ett halvt backlöpningsvarv!!!! Skorna var genom blöta så då bestämde jag mig att gå hem igen för det skulle inte bli till något! Dessutom total vägrade min kropp även fast jag försökte intala mig jag orkar men motivationen tog en paus den dagen! Kom ihåg viktigt att lyssna på kroppen!
 
Måndag: Gymmet och axlar, bröst och mage fick jobba.
 
Tisdag: morgongym med fokus på rygg och ben men även baken  fick jobba ordentligt. Puuh var helt slut efteråt och så cycklade jag till och från skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0