Jag tror jag vågar nu

Idag är en sån dag då
jag har funderat rätt så mycket på hur jag såg ut före och hur jag ser ut idag och jag har kommit fram till ett beslut som jag längtat efter men samtidigt varit lite rädd för!
Mina närmaste vänner vet hur mycket jag har kämpat med vikten och hur mycket jag har brunnit för det dom senaste 2 och 1/2 åren även ni som läst min blogg har fått läsa en del om det.
 
Hela min tonårs tid gick ut på att funderar över min vikt men det är under dom 2 och 1/2 åren som jag faktiskt börjat träna på allvar!.
 
Nu känns det som om jag är redo att visa vad jag har klarat av. 
Jag har hela tiden tänkt att men tänk om det inte märks och tänk om alla blir besvikna på mig för att jag  har sagt att jag har gått ner en massa i vikt mm. och alla förväntar sig en jätte jätte stor förändring .
 
Men egentligen det kanske är en liten förändring i andras ögon men det är en stor förändring i mina egna ögon och hej, jag gör ju detta för min egen skull och inte för någon annan! Jag har ett mål en dröm och jag tänker inte ge upp för jag har sett att jag kan klara av det och det bästa är att jag gör det för min egen skull!
 
Här kommer bilderna så får ni själva avgöra om ni tycker det är en stor förändring eller inte. (Detta är från gymnasie tiden och idag, hittade inget från högstadie tiden när jag började gå ner i vikt).
 
Hösten 08
 
 
Agusti 2009
 
 
Hmmm, ja så såg jag ut för några år sen men hur ser jag ut idag då??? Här har ni svaret....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.....Som sagt jag är är nöjd med resultatet men jag har en lång väg kvar! :D Ser ni någon skillnad??? Snälla ni får kommentera anonymt om ni vill! Jag vill bara se om någon annan ser någon skillnad. :D
 
Idag bryr jag mig inte om vad jag väger utan nu är målet något helt annat men det tänker jag inte berätta ännu! Kanske jag lyckas kanske inte det ser jag sen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Somebody

Duktig du e Ida :)! Riktig transformation, keep going strong!

Svar: Tack! :D
Iito

2012-09-06 @ 20:27:19
Postat av: Simone

Märks nog stor skillnad! Fin e du :)

Svar: Tack! :D
Iito

2012-09-06 @ 20:30:04
URL: http://schmojjne.blogspot.com
Postat av: Mimmi

OM e syns nan skillnad! herregud! do måst jo ha gaji ner vatå.. 10-15kg?
tycker do e skiiitsnygg! passlit smal/tränad. tycker absolut int do behöver ga ner namejr i vikt, he e jo int fint ti vara fö smal helldär.. men föstår om he e hande siffron på vågen som stör de. kan ge som tips att tå man får muskler ska man int bry se i va e star ;) keep up the good work!

Svar: Tack! :D
Iito

2012-09-06 @ 20:36:39
URL: http://www.mariaheikkila.blogspot.com
Postat av: therese

rittit snyggt Ida! he er no längsan ja ha sit de men ja har no varinda gang tyckt att du ha blivi smalari men oj va snygg du ha blivi! Snyggt jobbat hödö tjejen! :)

2012-09-06 @ 20:37:53
URL: http://lillabagaren.blogspot.com
Postat av: Ida

Tack! :D

2012-09-06 @ 20:41:51
URL: http://idafunderar.blogg.se
Postat av: Rune

Vilken förändring Ida! Du ska vara stolt över dig själv, och som sagt.... stirra dig inte blind på vågen! :)

Svar: Nej det ska jag inte jag har inte stått på en våg sen december och jag har inga planer heller på att skaffa en våg :P Och Tack! :D
Iito

2012-09-06 @ 22:26:59
Postat av: Emma

Duktigt jobbat! Men gå inte ner mer, då blir du ju för smal!! Som kvinna ska man ju bevara lite former också :) du e bra som du e!

Svar: Tack! :D
Iito

2012-09-06 @ 22:50:14
Postat av: sofie

du e supersnygg Ida, och man kan helt klart se en skillna från förr vs. nu. Jag tycker du ska ge dig själv mycki beröm och en klapp på axeln för allt hårt arbete du har lagt ner på för att nå dina mål och dröm(mar) :)Superduktiga du! Grattis ;)

Svar: Tackar! :D
Iito

2012-09-07 @ 06:03:28
Postat av: Anna

WOW! Vilken förändring och otroligt bra jobbat!! Vilken motivation och disciplin du måste ha haft! Och roligt med sånt superbra resultat. Snyggt! :)

Svar: Tack! :D
Iito

2012-09-07 @ 07:20:44
Postat av: Jenna B

Du ska vara otroligt stolt över dig själv! Otroligt duktigt jobbat!
Lyfter på hatten, verkligen!

Svar: Tack! :D
Iito

2012-09-07 @ 07:42:05
Postat av: annastina

Du har nog ändrats en hel del, duktigt! (: men kom ihåg att sluta i tid före de blir för mycket! (:

Svar: Jo då, vill inte vara för smal heller! :)
Iito

2012-09-07 @ 08:07:10
Postat av: pessi

alltså ja minns när jag såg dej första gången nu på våren (hade inte sett dej då på typ 2 år) hur chockad jag blev över att se hur fin du blivit och hur mycket din kropp har förändratst! :) hade såklart sett bilder på internet av dej men kunde inte tro du faktist ändrat sådär mycket som de såg ut som! o kunde knappt tro eller känna igen dej när jag såg dej, kunde inte tro att de va samma Ida som jag gick i samma klass som i högstadiet! och jävlar vad mam kan se det tydligt nu när du lagt upp före o efter bilder! du e super duktig och värd din fina kropp! jag säger som Jenna B, jag lyfter på hatten!!

Svar: Tack! :D
Iito

2012-09-07 @ 14:28:54
URL: http://pezsi.com
Postat av: Anonym

Wow! Vilken förändring! :) Måste ha krävt mycket jobb, och det har verkligen lönat sig! Snyggt! :)

Svar: Tack! :)
Iito

2012-09-07 @ 15:52:01
Postat av: Hanna

Du har verkligen ändra!! Snyggt jobbat! :)

Svar: Tack! :)
Iito

2012-09-07 @ 17:21:10
URL: http://hannasofiamaria.blogspot.com
Postat av: Camilla

Wow, suuuperbra jobbat! Verkligen imponerande! :)

2012-09-07 @ 17:43:57
URL: http://camillamillas.blogpot.com
Postat av: manda

He syns no bra, du har no vari dukti ! Du e skitsnygg :)

Svar: Tack! :D
Iito

2012-09-09 @ 13:44:41
URL: http://mylittlecorner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0