Storstäda

Alltså jag är uttråkad och det är lördag och allt! Kan väl bara lugnt säga att det märks att jag brukar jobba på lördagar för varje gång jag tittar på klockan tänker jag " den här tiden brukar jag göra det där och det där i jobbet" alltså är det det där dom kallar för arbetsskada???? :P
 
Nåja har ju fått stor städat lägenheten och nu är det bara att göra det tråkiga kvar nämligen jaga dammråttorna med dammsugaren, usch och fy. Men sen är jag klar och det tar nog länge innan jag storstädar igen kanske i december om jag har tur :P Så hellre tycks har jag tråkigt än får klart städat i min lägenhet
 
Senare blir det att mathandla för jag måste ju äta idag också :P Ikväll blir det ut å köra lite eller  jag kör ju inte men jag skall med två kaverina ut på lite roligheter ;)
 
Ha en bra lördag kära läsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0