Packar väskan

 
Imorgon efter jobbet så bär det av till storstan och en av mina två favorit städer i detta land. Varför packar jag då nu och inte senare idag klockan är ju inte äns nio!? Jo jag skall jobba idag från 10.00-17.00. Efter det blir det en lenkki eftersom jag tar vilodag på söndag. Sen en kl.7.00. kommer Maria och Malin hit för vi skall planera lite ;)
 
Senare på kvällen blir det att träffa  Pauliina och Johanna för mera roligheter och sen sova. Imorgon blir det jobb från 11.00- 16.30. och tåget går 18.18. och innan det skall jag ha fixat matkaevät med på resan.
 
Fullplanerat schema som vanligt med andra ord! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Heeeej! Jag å far me he tåge imoro tibaks! Vi måst ta en kaffe på tågi ;)

Svar: Oj jå det måste vi, vi synes säkert vid tågstationen :D
Iitu

2012-10-13 @ 13:35:14
URL: http://livetenligtlinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0