Måndagens träning

Cycklade till och från skolan :P (vardagsmotion) Sen blev det ingen Core idag men det betyder ju inte att jag vill stanna hemma och inte göra något så det fick bli gymträning och arm-, bröst-, och magmusklerna fick jobba alla mina tre favoriter på en gång :D
Sen blev det en kortare Powerwalk och det var en person med hund som kom gåendes förbi å personen sa åt mig att du måste ju ha riktigt bra kondition du så fort som du går!!!!!?????
Vadå bra kondition jag har inte bra kondition om jag själv får säga det eller inte så bra som jag skulle vilja ha :P Men ja jag blev så paff så jag saktade in farten lite och sa "det kan bra hända" :P
 
Nu blir det soffan resten av kvällen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0