Måndagens och tisdagens träning

Ja igår blev det att träna armarna som för övrigt hör till mina favoriter när det kommer till att träna ;)
 
Idag så blev det att träna benen, usch det tråkigatse jag vet när det kommer till träningen men ja det skall göras! Sen blev det att träna konditionen med ett av dom härligaste och roligaste Bodycombat ♥ passen jag har varit på undet hela det tid jag har hållit på med det! ;D
 
Det kliar lite i benen ännu och jag överväger att springa en kvällslenkki men jag försöker stoppa mig själv! Ganska humor när jag går till hallen och funderar på att ta på mig springtightsen och jackan men sen bestämmer mig för duschen men ändå så känns det som om jag borde ta en lenkki ikväll men nej!
 
Nu bestämmer jag mig för ett NEJ och då är det nej nu duschen och sen slappa framför TV:n och imorgon skall jag banne mig springa 10km innan gymmet annars blir jag sur hela resten av dagen eller ja sur å sur sällan jag blir det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0