Måndag 011012

Godmorgon :D
 
Då var det måndag igen och en helt ny vecka med nya utmaningar. Jag skall själv snart iväg till skolan med min fina cyckel :P (Den skulle behöva målas om, tips på färg?).
 
Men ja det är inte bara en ny vecka det är också en ny månad också! Ocktober månad har börjat och jag ser verkligen framemot det för det kommer gå fort, har en massa roliga saker inplanerat som en resa till Helsingfors, 
 
Under min lediga helg infinna mig i Vaasa och nästa helg kommer bjuda på en massa roliga saker. Så händer det ju en massa saker i skolan också och tränandet är på topp liksom mat schemat.
 
Alltså det märks att jag är på bra humör nu och det skall nog hända något ganska så stort för att jag skall bli på dåligt humör. ;D
 
Ha en bra måndag mina fina läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0