Ledig tisdag

Har absolut inget att göra men jag skall snart iväg och träna så ska väl inte klaga.Skulle ha velat gå ut å gå men öööö ja kolla på vädret liksom, även Iitu har sina gränser för dåligt väder och den är nådd nu!
Usch slask och regn hallå va är vitsen liksom med att snöa nu redan om det ändå skall smälta bort nästan med det samma???? Onödigt om ni frågar mig! :/
 
Ja hursomhelst jag har varit ledig hela denna dag och bara latat mig helt enkelt, skönt med en sån dag också eller ja latat mig har jag ju inte gjort hela dagen var ju till gymmet på morgonen men annars så är det väl det ända vettiga jag gjort idag :P
 
Men imorgon skall jag göra en massa ärenden inför kommande helg mm. ;) Nu en te kopp och lite bloggar. Har ni läsare förslag på några bloggar eller ni kanske har en egen i såfall tipsa mig gärna! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0