Kan ju försöka mig på ett leende

Fy för detta finlädska väder!
Jag hade inte alls tänkt gå på gym idag efter jobbet som jag slutade kl.10.00. denna morgon. Nä istället hade jag tänkt springa en 10km i den underbara naturen men ööööö underbara naturen, glöm det de spöregnar så det blir väl att ta sig till gymmet i alla fall och springa på springmattan istället.
Fullbokad program hela denna dag också å min sovmorgon fick jag ju glömma för jag fick åka in i jobb tre timmar med väckning kl.6.00. och i jobb kl.7.00.
 
Nåja kan ju försöka mig på ett leende för jag får ju förnya gymkortet idag och så behöver jag inte stressa med det sen när jag skall på Bodycombat.
 
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0