Fredag 261012

Det här måste vara den sämsta fredagen jag har varit med om!!!!!!
 
Jag skulle ju upp tidigt och hinna göra en massa saker idag! Men istället så sover jag 12timmar för jag har tydligen släckt av både väckarklockan och alla dom olika larmen jag hade instalerat på telefonen!?
Å dessutom hade jag en sån där hemsk huvudvärk som jag bara har när jag har haft ett migrän anfall så tydligen har jag haft ett litet sådant inatt men inte vaknat av det som jag brukar. Usch :(
 
Sen gjorrde det ju inte saken bättre av att jag for på promenad och inte en Powerwalk för det hade snögat och det var halt som jag vet inte vad. :(
Resulterade i att jag satt på marken en gång och tänkte göra det flera gånger till. (Halkskydden till skorna skall sökas fram för sluta springa tänker jag inte göra ännu!).
 
Så skolarbetet då??? Ja den blev inlämnad idag men den blev färdig igår strax före jag gick å sova! :D Men den där önskan om att få städat min lägenhet idag går ju sådär :/
 
Tydligen var det några varelser som fick lite bråttomt att flytta idag, hah hah, nä stackare! :D
 
 
Tre olika grupper med svanar flög förbi och detta var den sista av dom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0