Tervetuloa kotiin!

Jag har haft en jätte bra helg i Jyväskylä! Vi har firat Pauliina som fylle år idag, Onnea, onnea! :D Träffat trevliga människor och ätit gott och helt enkelt haft super roligt med andra ord ;D
Bilresan dit och hem gick jätte bra och roligt hade vi och roligt att få se något nytt och annorlunda i jämförelse med lilla Jeppis :P
 
Men ett fint vällkommnande fick jag ju när jag öppnade mitt kylskåp! :/ En påse med blåbär som jag hade tagit ur frysen och placerat högst upp i kylskåpet så att dom inte skulle vara så hårda så hade smältat rejält och så var det hål i bottnet på påsen vilket beror på att påsen spruckigt pga. av all tyngd av vätska. Det hade runnit blåbrs"saft" ut i hela kylskåpet så ni kan ju gissa vad jag fick göra :/
 
Tur jag hade två flaskor med citronsaft hemma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0