Så här kan jag ju inte fortsätta

Min blogg har ju läsare som följer mig varje dag så kanske jag skulle ta och aktivera mig lite mera men jag är ju aldrig hemma nuförtiden.
Om jag inte är i skolan är jag på praktik om jag inte är på praktik är jag vid gymmet och
är jag inte vid gymmet så är jag i jobb och jag jobbar max två dagar i veckan nu denna månad, då vet ni hur mycket jag har nu, vänner ringer och vill träffas men jag hinner inte träffa alla även om jag skulle vilja göra det, plus jag måste ju få egen tid också. Så skall vi ju inte glömma bort att jag pluggar för ett till yrkesprov som jag har nästa vecka :/
 
Jag vaknar kl.6.00 varje dag nu ungefär och klockan kan hinna bli halv 7 till 7 innan jag är hemma och då hinner jag vara hemma 5-15min ock så skall jag iväg igen.
Visst är det roligt att ha en massa på gång och jag vet att nästa månad så har jag en liten mini semester så M&M om ni läser detta så vet ni att vi snart måste träffas igen och planera ;)
 
Men jag fick sovmorgon idag eller hah hah jag ha sovmorgon ni kan ju gissa vart jag hade bråttom denna morgon, jo  gymmet såklart ;)
 
Men ja såhär kan jag annars inte  fortsätta med bloggandet, ni borde ju få läsa åtminstone ett blogginlägg varje dag :P Lovar att jag skall försöka  hinna skriva :)
 
Ha det bra kära läsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0