Måndag 121112

God morgon på er, hoppas ni har sovit gott för det har inte jag, suck.
 
Har en massa saker att tänka på och göra och tiden räcker inte till egentligen.
Ordet "prov" får mig att oroa mig rätt så mycket just nu och jag borde öva och läsa till det, träningen lider, har en riktigt super bra  praktikplats (så något bra), hann inte hem å fira farsdag men mina förldrar kom till stan, tvättade kläder gjorde jag faktiskt igår och idag skall jag hinna tvätta lite innan jag går och sova.
 
Jag har en del pappersarbeten att ta itu med, köpa en ny mössa men när skall jag hinna det när alla affärer har stängt efter att jag är klar med praktik och träning!?
Att boka en resa i december skall också göras, ordna glöggkväll inför lilla jul sen så skulle jag behöva köpa julklappar också. 
Sen har jag ju jobb på sidan om också å två lördagar kommer att gå till att fixa frisyrer mm.
För att inte tala om den stora julstädningen som borde göras innan lilla jul och avfrosta frysen är ett stort måste!
 
Får trösta mig med denna halvtimme jag har kvar av lugn och ro denna morgon innan resten av denna fullspäckade månad börjar :/
 
Ha en bra måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0