Tisdag 150512

Vilken dag och jag börjar nog undra lite över det här med hur ofta jag drabbas av migrän. Har varit jätte trött hela den här dagen tack vare att jag hade migrän igår. Har ändå klarat av att vara i skolan och ha kunddag.

Efter skolan var jag på kaffe med mamma och tittade lite på klänningar i affärerna, behöver ju ha något när jag skall på bröllop i sommar men hittade inget. Nåja behöver inte stressa med det ännu.

Har även hunnit vara på Bodycombat ♥ sprang en kvällslenkki när jag hämtade min cyckel och sen cycklade jag hem.

Imorgon har jag en massa saker och tider att passa!!!

7.30. ungefär skall jag iväg och hämta några papper.

8.00. skall jag och massera min nacke som är sjuk (kan vara en av orsakerna till att jag har migrän så ofta)

10.00-13.00. skola

Efter skolan blir det gymmet

Sen är det lite oklart inför kvällen men tror nog jag vet ungefär vad som händer ;)

Men nu god natt kära läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0