Tisdag 010512

Så då var maj månad här :D Inte den absolut bästa kvällen blev så irriterad när det var så mycket folk att du inte fick plats att dansa, suck :/
Min fot är jätte sjuk, kände inte av något när jag var ute och gick powerwalk denna morgon men nu, aj!!!! Har ett stort blåmärke och det beror helt på att någon stampade på min fot igårkväll med högklackat, aj :´(

Igår kväll bestämde jag mig för en del ändringar i mitt liv (vet det var inte tid för nyårslöften) och har en massa saker att göra, saker jag velat göra länge, inte vågat eller bara annars inte haft tid med att göra eller råd :P

Det är bara att börja planera nu men först skall jag och äta glass med mina tjejer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0