Onsdag 160512

Hej hej! Oj oj vilken dag om jag brukar ha mycket att göra så där annars så är det inget mot vad jag har haft idag!
Min nacke är jätte spänd så det gjorde jätte sjukt idag när jag blev masserad, aj.

Idag har varit en sån dag så alla har velat mig något, telefon har ringt hela tiden och meddelanden har jag fått så jag har tappat räkningen!?

Nåja, så det blev att fara på kaffe med Simone efter att jag slutade skolan. Efter att ha varit på kaffe blev det gymmet med Sini.

Efter gymmet blev det att mathandla och äta, affärerna är stängda imorgon. Sen blev det fort hem och städa för jag får främmande ikväll av P och J :D

Men nu äntligen får jag sätta mig ner en stund och dricka en kaffe kopp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0