Vilken dag

Ser som bäst på Salkkarit och dricker en Kaffé´chocolate och bara latar mig helt enkelt. Har haft en stressig dag men samtidigt rolig. Klippte mormor idag också hon blev nöjd och det blev mamma också.
Sen blev det att handla lite saft och annat gott :)
Var också och hälsade på Simone för vårt paket från Nelly hade kommit och klänningen som jag hade beställt passade perfect om ni frågar mig :D

I mitt liv händer spännande saker just nu :)

Skall på revy på lödag och så blir det att umgås med några vänner efter det :)

Väntar på att få biljetter till sommarens konsert :)

Skall beställa tågbiljetter snart ;)

Och mycket annat skoij :D

Kommentarer
Postat av: Simone

Hehe :D jaa-a kläningin va skitsnygg! Ska bli så kul i somar! :)

2012-03-01 @ 21:18:14
URL: http://schmojjne.blogspot.com
Postat av: ida

Jo den var no det! :)Jo det skall det ;D

2012-03-01 @ 21:23:56
URL: http://idafunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0