Onsdag 280312

God morgon på er! :)

Gårdagen blev minsan en händelserik dag om jag ser på motionsaktiviteter. Först blev det ca.45min på gymmet tränade rygg, arm ben muskler, efter det blev det Bodycombt ♥ Som om inte det skulle ha varit tillräckligt för en kväll tänker ni nu men  jag kan glatt meddela att jag for sen på en långpromenad med Simone.

Som avslutning på kvällen åt jag nachochips och såg ett avsnitt av Salkkarit och Sons of Anarchy. Jag tyckte att jag var värd lite gott nu när jag inte har drukit en enda Chocolate Cafe på två dagar, duktiga jag!

Idag är det onsdag och jag skall iväg till skolan och få mitt hår färgat :D Har bestämt mig för att behålla slingorna nu när jag hållit på ett bra tag för att få dom å synnas!

Slutar annars 13.30 idag vilket innebär gymmet för min del! :D Måste även köpa hårfärg för jag skall klippa och färga en person idag.

Ha en bra onsdag!♥

               

             Dom här e så goda! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0