Börjar bli smått irriterad

Hei hei, viliken dag jag har haft, fullt upp hela dagen. Förat hade vi Make up i skolan sen hade vi kunder och jag hade min första permanent kund och det gick riktigt bra. Efter det blev det filmkväll för min del och en massa olika serier.

Det är ju tisdag idag och i vanliga fall skulle jag träna Bodycombat idag men istället får jag vara hemma och hostar som jag vet inte vad.
Denna hosta börjar bli smått irriterande, kan inte anstränga mig med något för jag blir utmattad, har ingen feber men halsen börjar klia om jag inte hostar och när jag hostar så tar det så sjukt i lungorna och i magmusklerna och i huvudet! Har haft den i en vecka nu och i lördast tappade jag rösten i arbetet :S

Jag vill fara på gym och träna, minns inte när jag var där senast :'( Tyck synd om mig, snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0